Rupanya SI Oren Yang Gigit Tikar Sampai Koyak

Rupanya SI Oren Yang Gigit Tikar Sampai Koyak

Seorang wanita mencari pelaku yang mengoyakkan tikar di rumahnya. Cari punya cari tak jumpa sehingga lah hari ini dia terperasan akan kucingnya yang comel dan gebu itu sedang memakan tikar.

Dia telah memuat naik gambar dan video kucingnya di dalam media sosial. “Ni seekor lagi budak nakal dah kena tangkap. Ingat siapa lah punya kerja mungkin si leman kah si bobo kah tapi rupa- rupanya kerja si oyen kena pukh sebiji pandai lari keluar menyorok tepi pasu.


Oyen…oyennn… kerja mengoyak kepala tikar ja dia ni. Lama kelamaan boleh habis 1 tikar  kat dia lagu ni
Tak pa la oyen oi koyak la jangan tak koyak tikaq tu pun dah lama sangat..mukin oyen nak surah mak beli ganti yang baru yang lagi elok kut…jemu dah kut tengok tikaq tu lama sangat dahhh….ada duit nanti mak beli yang lain ya oyen…kita beli jenis yang boleh patahkan gigi dengan kuku oyen bila oyen trai nak koyak nanti……baru dia tau😅😅😅

Kucing anda pun perangai sebiji macam ni ke?

1