Tular Sebuah Rakaman Video Kucing Di Bawah Kereta

Tular Sebuah Rakaman Video Kucing Di Bawah Kereta

Kucing adalah antara haiwan peliharaan yang paling popular di serata dunia dek kerana kecomelannya dan kemanjaan mereka dengan pemiliknya.

Oleh itu, tidak hairanlah sekiranya berlaku apa-apa yang menya kiti haiwan berkenaan, ia pasti akan menyentuh hati ramai terutama sekali para pencinta kucing.

Begitu juga kisahnya dengan satu kejadian yang dipercayai berlaku di Tuaran, Sabah baru-baru ini. Sebentar tadi, telah tular di FB satu video yang memaparkan seekor kucing ters3ret di belakang sebuah kereta dan kesan d4rahnya kelihatan di atas jalan.

Video itu telah dikongsikan di laman Facebook KKCity dan menurut pengirim video ini kepada mereka, pemandu kereta yang merakam video ini telah cuba memberhentikan kereta ini dengan membunyikan hon, namun ia tetap meneruskan perjalanan.

Tidak dapat dipastikan pemandu kenderaan tersebut sedar atau tidak hal ini. Menurut pengirim video, pemandu kereta yang merakam kejadian sudah hon tapi kereta tersebut masih meneruskan perjalanan. (mungkin tidak sedar/dengar)

* Elakkan membuat sebarang spekulasi. Mungkin juga pemandu tersebut pun tidak sedar yang ada kucing dibelakang kereta beliau

Kiriman DM FB

Sumber: Facebook KKCity